Bestaande klanten:














Maar hoe zorgen we er nou voor dat u ook alles begrijpt en er goed mee kunt werken?

Wij komen bij u langs om het gehele systeem te installeren en uit te leggen, net zolang als nodig is, tot
u er zelfstandig mee kunt werken. Het ligt ook aan het kennisniveau binnen de organisatie, bij de één zijn we
3 uurtjes bezig, bij de ander 2 dagen. Dat maakt ons
eigenlijk niet zo uit, als u op het einde er maar goed
zelfstandig mee kunt werken. Een groot deel van onze
ontwikkeltijd hebben we ingezet om het systeem zo eenvoudig mogelijk in te delen, u zult merken dat het
niet moeilijk is.

Een uitgebreid systeem als dit rollen we meestal uit in fases. Het is vaak handig bijvoorbeeld in week 1 met
de kassafhandeling te beginnen, u kunt dan in de basis
kijken of alle gekozen instellingen de juiste zijn, een
soort warm-up periode. En het personeel kan vast
 wennen aan het nieuwe Possysteem.

De week er na zullen we dan langskomen om bijvoor- beeld meer zaken te regelen, denk aan fakturatie van
vaste klanten, dat is vaak een hoofdstuk apart en het helpt zeer als de klant al met de basisfunctionaliteit bekend is.

Maar natuurlijk kan alles ook in 1 dag, het is net wat u wenst. Wat wij gemerkt hebben is dat als alles nieuw voor u is, dat als wij de uitleg in 1 dag stoppen het veel te veel informatie is om op te nemen, op maat kijken wij wat de behoefte van de klanten zijn en passen de aflevering en uitleg hier op aan. Iedereen betaald hetzelfde bedrag voor de totale installatie, een geruststellende gedachte.














Heeft u vragen? Vul dan ons reactieformulier in of bel ons, onze contactgegevens vind u via deze link: contactgegevens