Bestaande klanten:














Wij zorgen dat u kunt werken

Wij leveren complete service, wij houden u draaiend. U zult nooit langer dan 8 werk uren zonder systeem draaien, ons beleid is om u bij calamiteiten direct te helpen. Vervanging van een defecte terminal qua hardware duurt, mits u uw backup usbstick heeft gebruikt, niet langer dan 15 minuten, wat er ook voor onderdeel defect is aan de terminal.

Voor een vast bedrag van € 450,- per jaar per terminal bent u verzekerd van werkende oplossingen, zult u altijd van ons ook de nieuwste updates ontvangen en zullen wij u constant begeleiden waar nodig in de werking van het systeem.

Wij helpen u zo snel mogelijk, met de garantie dat
uiterlijk binnen 8 werk uren wij begonnen zijn met het herstel. In de praktijk gaat dit veel sneller, als er echt een
calamiteit is komen wij direct naar u toe.

Wij willen graag nog eens benadrukken hoe belangrijk het is om dagelijks een  backup te maken, als wij een recente backup hebben is herstel een kwestie van de geprepareerde machine opstarten, de netwerkkabel er in steken en de kassa laten synchroniseren met eventuele andere kassasystemen die op dat moment actief zijn, de kassa is dan
meteen tot op de laatste minuut weer bij. Als u een standalone situatie heeft, of ook geen computermanagement
heeft zal de kassa na het terugzetten van de backup naar de staat gaan zoals die was ten tijde van de backup. Een backup maken in Profx is een kwestie van uw USB stick aan de voorkant in de usb poort steken en op ja drukken.
Het is een kwestie van seconden.

 
Neem contact met ons op als u specifieke vragen of eisen heeft op het gebied van uptime en responsetijd of meer
wilt weten over Profx POS en de servicedekking. Bovenstaande is onze standaard, voordelige, vorm. Wij weten dat
veel organisaties specifieke eisen hebben en passen ons waar mogelijk er graag op aan.
   








Heeft u vragen? Vul dan ons reactieformulier in of bel ons, onze contactgegevens vind u via deze link: contactgegevens